ZASADY REKRUTACJI
ROK SZKOLNY 2017/ 2018
Kandydaci do klasy pierwszej składają w kolejności (według terminów określonych przez władze oświatowe):
- wniosek,
- świadectwo ukończenia gimnazjum (oryginał lub potwierdzoną kopię oryginału),
- zaświadczenie o wynikach egzaminu gimnazjalnego,
- karta informacyjna,
- 2 zdjęcia,
- opinię z poradni psychologiczno–pedagogicznej,
- zaświadczenie lekarskie.
Liceum nie przeprowadza dodatkowych egzaminów.
Przedmioty ze świadectwa ukończenia gimnazjum objęte punktacją określa Szkolna Komisja Rekrutacyjna.
Sposób przeliczania ocen z wybranych przedmiotów na punkty określają władze oświatowe.
Liczbę oddziałów klas pierwszych określa organ prowadzący.
Kierunek klasy to: promocja zdrowia z turystyką i rekreacją
Języki obce nowożytne nauczane w Liceum to język angielski i język niemiecki.
Listę kandydatów przyjętych do Liceum ustala Szkolna Komisja Rekrutacyjna w oparciu o system rekrutacji.
Po zakończeniu prac Szkolna Komisja Rekrutacyjna sporządza listę przyjętych, która jest wywieszona na tablicy ogłoszeń szkolnych. W określonych szczegółowymi przepisami terminach kandydat musi potwierdzić wolę podjęcia nauki w Liceum przez złożenie oryginałów dokumentów. Od decyzji Szkolnej Komisji Rekrutacyjnej przysługuje odwołanie do Dyrektora Liceum w terminie do 3 dni od daty ogłoszenia listy przyjętych.
Odwołanie jest rozpatrywane w terminie 7 dni od daty jego wpływu.
Decyzja Dyrektora jest przekazywana zainteresowanym na piśmie i jest ostateczna.
Kwestie sporne rozstrzyga Kurator Oświaty jedynie w trybie skargowym.
Pozostałe warunki rekrutacji szczegółowo określa Zarządzenie Małopolskiego Kuratora Oświaty.